Array
(
)
  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen
7.0/10

Veelgestelde vragen

Bestelproces

Bezorging is bij ons altijd gratis.

Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Dit betekent dat je geen extra kosten hoeft te betalen bovenop de prijzen die op onze website worden vermeld.

Via het menu bovenaan deze pagina kun je kiezen welke producten je wilt bekijken. Klik je bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan kom je op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klik je het gewenste model aan dan kom je op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of je een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. Je komt nu in jouw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klik je door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van jouw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door jou gekozen betaalmethode. Na de betaling is jouw order bevestigd. Heb je voor Rembours gekozen dan betaal je aan de bezorger. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail waar je jouw voorkeursdagen voor bezorging kunt opgeven.

Je kunt op de volgende manieren betalen tijdens je bestelling:

  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die jouw bed aflevert.
    Omdat we onze producten op bestelling voor jou fabriceren, dien je (bij de LuxuryLine) bij een bestelling direct 30% van het totaalbedrag aan te betalen.
  • iDEAL
  • Bancontact
  • IN3 – Betaal in 3 delen, 0% rente
  • Apple Pay
  • Visa/Mastercard
  • AfterPay (Riverty)
  • Bankoverdracht

Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.

Garantie en service

Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.


Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).

Levering

Dat hangt af van uw woonsituatie en de gekozen opties. Kiest u voor een montageservice dan zetten wij uw boxspring vanzelfsprekend op de gewenste plek (indien mogelijk). Let op: hiervoor moet u wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zie ook het antwoord op de vraag: ‘Leveren jullie met montage?’. Kiest u niet voor een levering met montage, dan leveren wij uw boxspring tot aan de eerste drempel op de begane grond. Daarnaast leveren wij niet op camping terrein, enkel tot de slagbomen (eerste drempel begane grond). U moet dan dus zelf zorgen voor het verplaatsen van de boxspring naar de juiste plek en voor de montage van de boxspring.

Ja, je kunt bij het samenstellen van jouw boxspring aangeven dat jouw levering inclusief montage wenst. Levering met montage heeft een langere levertijd dan reguliere leveringen.

Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

De kosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.

  • Woon je in een appartement dan dient er een lift aanwezig te zijn waar de artikelen in passen.

Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:

  • meerprijs tweede etage via trap €20
  • meerprijs derde etage via trap € 30

 

Overige regels voor levering inclusief montage:

  • Wij bezorgen niet buitenom, dus niet via een raam of brandtrap.
  • Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de bezorgers voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang.
  • De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze bezorgers mogen geen meubels verplaatsen.
  • Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor jouw eigen rekening.
  • Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan jou doorberekenen. Jouw artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden of mee retour genomen worden.
  • Je dient rekening te houden met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal, aangezien wij dit niet mee retour nemen.
  • Als de montage gereed is zal onze medewerker de geleverde artikelen samen met jou controleren en teken je af, zodat wij zeker weten dat je tevreden bent.

Wij streven er naar bestellingen binnen 10 werkdagen te leveren, tenzij anders aangegeven. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail met daarin een verzoek voor het doorgeven van een aantal voorkeursdatums. Wij proberen op één van deze dagen te leveren, maar dat lukt niet altijd. Zolang je geen mail hebt ontvangen is jouw bestelling nog niet ingepland voor een bezorgdag. De bezorgdag krijg je vaak pas 2 dagen van tevoren te horen.

Jouw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel krijg je een dag voordat de bezorging zal plaatsvinden rond 09:00 uur een e-mail met een tijdvak waarin de bezorger jouw bestelling komt afleveren.

  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

20% winkelwagen korting op jouw boxspring

Fabrieksprijzen