Veelgestelde vragen
Ja, u kunt bij het samenstellen van uw boxspring aangeven dat u levering inclusief montage wenst.
Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
De kosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.
Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:
Overige regels voor levering inclusief montage:
Via het menu bovenaan deze pagina kunt u kiezen welke producten u wilt bekijken. Klikt u bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan komt u op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klikt u het gewenste model aan dan komt u op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of u een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. U komt nu in uw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klikt u door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van uw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door u gekozen betaalmethode. Na de betaling is uw order bevestigd. Heeft u voor Rembours gekozen dan betaalt u aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling wordt u binnen 5 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.
Alle bestellingen worden binnen tien werkdagen geleverd, tenzij anders aangegeven. De leverdatum wordt altijd telefonisch met u besproken.
Uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel krijgt u een dag voordat de bezorging zal plaatsvinden rond 09:00 uur een e-mail met een tijdvak waarin de bezorger uw bestelling komt afleveren.
Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.
Die kunt u hier downloaden.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).