Via het menu bovenaan deze pagina kun je kiezen welke producten je wilt bekijken. Klik je bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan kom je op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klik je het gewenste model aan dan kom je op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of je een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. Je komt nu in jouw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klik je door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van jouw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door jou gekozen betaalmethode. Na de betaling is jouw order bevestigd. Heb je voor Rembours gekozen dan betaal je aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling word je binnen 5 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.
Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.
Die kun je hier downloaden.
Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ja, je kunt bij het samenstellen van jouw boxspring aangeven dat jouw levering inclusief montage wenst. Levering met montage heeft een langere levertijd dan reguliere leveringen.
Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
De kosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.
Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:
Overige regels voor levering inclusief montage:
Wij streven ernaar bestellingen binnen 10 werkdagen te leveren, tenzij anders aangegeven. I.v.m. de enorme drukte lukt dit helaas niet altijd. Alle boxsprings worden namelijk op maat gemaakt. Daarom streven we er momenteel naar om jouw bestelling binnen 20 werkdagen te leveren, maar ook dit is een streven. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail met daarin een verzoek voor het doorgeven van een aantal voorkeursdatums. Wij proberen op één van deze dagen te leveren, maar dat lukt niet altijd. Zolang je geen mail hebt ontvangen is jouw bestelling nog niet ingepland voor een bezorgdag. De bezorgdag krijg je vaak pas 2 dagen van tevoren te horen.