• Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Veelgestelde vragen

Bestelproces

Via het menu bovenaan deze pagina kun je kiezen welke producten je wilt bekijken. Klik je bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan kom je op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klik je het gewenste model aan dan kom je op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of je een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. Je komt nu in jouw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klik je door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van jouw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door jou gekozen betaalmethode. Na de betaling is jouw order bevestigd. Heb je voor Rembours gekozen dan betaal je aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling word je binnen 5 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.

  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die jouw bed aflevert.
    Omdat we onze producten op bestelling voor jou fabriceren, dien je (bij de LuxuryLine) bij een bestelling direct 30% van het totaalbedrag aan te betalen.
  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC-betaalknop
  • Klarna betaal later
  • Klarna Slice it – betaal in 3 delen.
    Via Klarna Slice it betaal je hetzelfde bedrag in 3 delen. De betalingen verlopen automatisch via Klarna, zonder rente & zonder BKR-registratie.

Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.

Garantie en service

Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Levering

Ja, je kunt bij het samenstellen van jouw boxspring aangeven dat jouw levering inclusief montage wenst.

Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

De kosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.

  • Woon je in een appartement dan dient er een lift aanwezig te zijn waar de artikelen in passen.

Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:

  • meerprijs tweede etage via trap €20
  • meerprijs derde etage via trap € 30

 

Overige regels voor levering inclusief montage:

  • Wij bezorgen niet buitenom, dus via een raam of brandtrap
  • Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de bezorgers voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang
  • De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze bezorgers mogen geen meubels verplaatsen
  • Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor jouw eigen rekening
  • Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan jou doorberekenen. Jouw artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden of mee retour genomen worden
  • Je dient rekening te houden met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal, aangezien wij dit niet mee retour nemen
  • Als de montage gereed is zal onze medewerker de geleverde artikelen samen met jou controleren en teken je af, zodat wij zeker weten dat je tevreden bent

Alle bestellingen worden binnen tien werkdagen geleverd, tenzij anders aangegeven. De leverdatum wordt altijd telefonisch met jou besproken.

  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

15% extra korting & gratis extra's

WK Actie