De bezorgkosten bedragen € 50,- incl. BTW. Kiest u voor montage dan betaalt u de bezorgkosten + montagekosten. De bezorgkosten gelden niet voor bestellingen met alleen kussens en/of beddengoed. Uiteraard kunt u ook altijd zelf kosteloos uw boxspring afhalen bij onze fabriek. Hiervoor kiest u tijdens de checkout voor de afhaaloptie.
Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Dit betekent dat je geen extra kosten hoeft te betalen bovenop de prijzen die op onze website worden vermeld.
Via het menu bovenaan deze pagina kun je kiezen welke producten je wilt bekijken. Klik je bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan kom je op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klik je het gewenste model aan dan kom je op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of je een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Voeg jouw samengestelde product toe aan jouw bestelling. Je komt nu automatisch in jouw ‘winkelwagen’ terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klik je door naar afrekenen. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van jouw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door jou gekozen betaalmethode. Na de betaling is jouw order bevestigd. Heb je voor Rembours gekozen dan betaal je aan de bezorger.
Je kunt op de volgende manieren betalen tijdens je bestelling:
Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.
Die kun je hier downloaden.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via ons klachtenformulier, zie https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Dat hangt af van uw woonsituatie en de gekozen opties. Kiest u voor een montageservice dan zetten wij uw boxspring vanzelfsprekend op de gewenste plek (indien mogelijk).
Let op: hiervoor moet u wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zie ook het antwoord op de vraag: ‘Leveren jullie met montage?’.
Kiest u niet voor een levering met montage, dan leveren wij uw boxspring tot aan de eerste drempel op de begane grond. Daarnaast leveren wij niet op camping terrein, enkel tot de slagbomen (eerste drempel begane grond). U moet dan dus zelf zorgen voor het verplaatsen van de boxspring naar de juiste plek en voor de montage van de boxspring.
Ja, je kunt bij het samenstellen van jouw boxspring aangeven dat jouw levering inclusief montage wenst. Levering met montage heeft een langere levertijd dan reguliere leveringen.
Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
De montagekosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.
Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:
Overige regels voor levering inclusief montage:
Wij streven er naar bestellingen binnen 10 werkdagen te leveren, tenzij anders aangegeven. Kies je voor de optie om op een voorkeursdag te leveren (deze keuze is i.v.m. drukte niet altijd beschikbaar), dan ontvang je nadat je een bestelling hebt geplaatst een mail met daarin een verzoek voor het doorgeven van een aantal voorkeursdatums. Heb je deze niet binnen 1 werkdag binnen, dan is er iets fout gegaan bij het opgeven van jouw e-mailadres of de keuze voor de gewenste manier van bezorgen. Wij proberen dan op één van deze dagen te leveren, maar dat lukt niet altijd. Zolang je geen mail hebt ontvangen is jouw bestelling nog niet ingepland voor een bezorgdag. De bezorgdag krijg je vaak pas 2 dagen van tevoren te horen.
Jouw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel krijg je een dag voordat de bezorging zal plaatsvinden rond 09:00 uur een e-mail met een tijdvak waarin de bezorger jouw bestelling komt afleveren. We doen ons best om in het afgesproken tijdvak te komen, maar het kan voorkomen dat onze bezorgers wat vertraging oplopen.