• In 3 termijnen betalen via IN3
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Reviews

Als één van de grootste fabrikanten van boxsprings in Nederland zijn we gewend om veel boxsprings te produceren, maar we hadden niet gerekend op het succes wat we zouden hebben door direct to consumer te verkopen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk af te leveren, maar willen voor geen goud inleveren op de kwaliteit van de geleverde boxsprings. We leveren nu binnen 10 werkdagen en lossen problemen m.b.t. onvolledige leveringen z.s.m. op. We zijn druk op zoek naar extra personeel op het gebied van klantenservice & bezorging.

PRODUCT OK PERSONEEL SEKSISTISCH

Twee maal twee boxsprings besteld, maanden geleden en nu terug. Het product is naar wens de service is echter beneden alle peil. Beddenleeuw kan vrij bepalen wanneer ze leveren, geen probleem ....maar ze veranderen de leveringsdag net voor ze gaan leveren. Het ergste is echter de houding van de chauffeurs, net als de vorige keer was de chauffeur een moslim en ze waren beiden nors, onbeschoft en onvriendelijk.....enkel omdat diegene die de deur opent....een vrouw is. Mocht het mogelijk zijn geweest dan hadden ze onze bestelling op de grond gegooid en hadden ze mijn vrouw in het gezicht gespuwd.

Rita via Kiyoh 12 juli 2024

oplichterij

niks kopen hier!!! Mijn boxspring is nooit aangekomen terwijl ik een vrije dag moest pakken een velofdag om precies te zijn. Deze mensen maken geen afspraken met je of wat dan ook. Ze reageren niet op email chat niet en telefoon al helemaal niet gaat steeds uit op 2:32!!! Nooit levering ontvangen of een seintje gekregen dat ze überhaupt nog komen ja of nee.Dit bedrijf is een en al grote oplichterij hebben elke 4 dagen nieuwe aanbiedingen om mensen in de val te lokken om een bed te komen. Als je ze belt klantenservice leuke verhaaltje stuur naar dit wn dat een berichtje maar je krijgt totaal geen antwoord van ze !!! Ik wil me geld terug !! afgesproken datum komen ze niet ze reageren express laat!! en ohja ze komen met dezelfde onzin te weinig personeel pech onderweg of uw was niet thuis zodat je meer kan betalen!!!! pas op als je hier dus koopt !! check eerst alle reviews voordat je hier besteld want ze kloppen!! ps. jammer dat ik geen foto erbij kan zetten als bewijs dat ik super vaak heb gebeld gemailt enz

Emily via Kiyoh 11 juli 2024

EEN NACHTMERRIE !!!!!

Heb een boxspring voor mijn dochter besteld, deze werd geleverd maar we kwamen bij het in elkaar zetten erachter dat deze schade had! Contact opgenomen via whatsapp, mevrouw aan de lijn uitgelegd dat bed boven staat en er schade aan bed is geconstateerd. Uitgelegd dat mijn man hernia heeft en dat wij ervoor hebben betaald om bed naar boven te brengen enz. Zij gaf aan dat zij een nieuwe bed gaan leveren en dat er monteurs meekomen om bed naar boven te brengen en in elkaar te zetten. (heb whatsapp contacten als bewijs) bed werd geleverd maar zonder monteurs. Weer een afspraak gemaakt voor monteurs. Kwamen 2 monteurs bijna 3 uur te laat. Chagrijnig en ze spraken geen woord Nederlands of Engels! wisten niet wat zij moeten doen, met handen en voeten uitgelegd. Uiteindelijk zijn ze zuchtend en steunend naar boven gegaan en hebben oude bed naar beneden gebracht, hierbij mijn muur op 4 plekken beschadigd. Toen wij ze hierop aanspraken, lieten ze bed in de tuin achter en zijn weggereden. Oude bed ligt tot op heden nog in de tuin. Via mail, telefoon en whatsapp geprobeerd om in contact te komen met Beddenleeuw tot op heden geen enkele reactie !!! Ik waarschuw iedereen om niks te kopen bij Beddenleeuw. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo onbeschoft behandeld, als ik dit had geweten, dan zou ik nog niks hebben gekocht ook al had ik dit gratis gekregen.

Sara R. via Kiyoh 10 juli 2024

Prima boxspring

Afgelopen maandag de bestelling binnengekregen. Ik had twee mails met verschillende tijdsloten gekregen. Het bed zou uiterlijk 14.29 uur geleverd worden. Dit werd uiteindelijk een stuk later. Helaas was er geen communicatie mogelijkheid met Bedden Leeuw. Telefonisch en via de chat waren ze niet bereikbaar. En via de mail ook geen reactie meer gehad. Ik kan begrijpen dat het wat uitloopt met uitleveren, maar laat het de klanten wel weten. Het bed is in ieder geval geleverd en mijn zoon is er blij mee.

Mischa via Kiyoh 9 juli 2024

Geweldig

Onze meiden zijn erg blij met hun boxspring en we zijn tevreden met alles met de contact en levering .

C.s via Kiyoh 5 juli 2024

Prima ervaring!

Bestelling met behulp van chat prima verlopen. Levertijd volgens afspraak. Gekozen om zelf te monteren, wat heel gemakkelijk was. Nabestelling van extra opties snel geleverd. Communicatie via chat heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een prima ervaring!

Miranda via Kiyoh 5 juli 2024

Wel tevreden over klantenservice

Ik ben wel tevreden over de klantenservice die hebben goed te woord gestaan het bed was een beetje beschadigd en heb het niet direct kunnen zien door de rare bezorging maar heb daardoor 2 fantastische hoofdkussens ter compensatie gekregen. Maar over de bezorging laat veel te wensen over was niet echt vriendelijk personeel die het bed bezorgd hebben .dat viel me erg tegen .

Chien via Kiyoh 5 juli 2024

Ronduit slecht

Ik wil eigenlijk graag 0 sterren geven aan dit bedrijf. Hoe ze met klanten omgaan is ronduit buiten alle redelijkheid. Er is mij een bed verkocht met smart tv en nu is deze niet geleverd en wordt mij gezegd dat ik er geen recht op heb omdat het een actie was en deze bij uitlevering niet meer gold. Ik heb dit bed begin maart gekocht en betaald. Ik vind het een ronduit onbeschofte manier van klanten behandelen. Ik raad daarom ook niemand aan nog iets te kopen bij dit bedrijf. En zal dit overal waar kan ook rondvertellen.

W.A. via Kiyoh 3 juli 2024

Geweldig

Mijn bed was zo besteld en geleverd en hij ligt heerlijk

Claudia vd bogert via Kiyoh 28 juni 2024

Alles goed verlopen

Ondanks alle negatieve reviews die ik zag passeren, is er bij mij niets misgelopen. Goede communicatie, afgesproken dag geleverd door een zeer vriendelijke bezorger. Ik raad jullie dan ook aan als er mensen een bed zoeken

Dave via Kiyoh 25 juni 2024

Reactie van Beddenleeuw

Beste Dave, bedankt voor uw mooie review en aanbeveling. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Reviews aan het laden

End of content

Alle reviews zijn geladen

Gemiddelde
6.9
Aantal beoordelingen
5553
Reviews worden verzameld via KiyOh.
Kiyoh klantbeoordeling
5553 beoordelingen
  • In 3 termijnen betalen via IN3
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

20% extra korting + gratis extra's

Bekijk onze actie