• De goedkoopste van Nederland
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland
5474 beoordelingen

Reviews

Als één van de grootste fabrikanten van boxsprings in Nederland zijn we gewend om veel boxsprings te produceren, maar we hadden niet gerekend op het succes wat we zouden hebben door direct to consumer te verkopen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk af te leveren, maar willen voor geen goud inleveren op de kwaliteit van de geleverde boxsprings. We leveren nu binnen 10 werkdagen en lossen problemen m.b.t. onvolledige leveringen z.s.m. op. We zijn druk op zoek naar extra personeel op het gebied van klantenservice & bezorging.

Rust

Vanaf bestelling tot levering perfect verlopen. Zeker een aanrader

DANIELLA WAUTERS via Kiyoh 18 maart 2024

Goed

Goede elektrische boxspring Oo 8 jan 2024 geleverd

Tetsje via Kiyoh 18 maart 2024

Perfecte service en volgens afspraak

Alles prima volgens afspraak verlopen, zeer tevreden. Complimenten aan de mannen die het bed hebben afgeleverd. Helemaal top

Peter via Kiyoh 18 maart 2024

Bed is geweldig, zeker voor die prijs.

Na bestelling te plaatsen, 2x leverdatum verzet, recensies gelezen en die waren bijna allemaal slecht. Na 3 weken toch gebeld dat ze het bed kwamen leveren. Keurig afgeleverd, vriendelijke bezorger en hele goeie kwaliteit en alles compleet..

Fam. Schinkel. via Kiyoh 6 maart 2024

Zeer slecht

Bedbesteld op 10 februari hij zou geleverd worden op 28 februari krijg ik in het tijdslot dat ze zouden komen een bericht van verplaatsing gelijk een bericht gestuurd in de chat en geprobeerd te bellen maar er werdt niet gereageerd! Volgende dag stond de levering weer gepland ik had ondertussen contact met iemand van beddenleeuw die gelijk reageerde als die die dag niet zou komen zou die geannuleerd worden en ja hoor weer in het tijdslot krijg ik weer bericht u levering wordt verplaaatst naar de volgende dag gelijk weer een bericht in de chat gestuurd van hij is weer verplaatst dus ik wil hem annuleren gelukkig kon dat! Komen ze vandaag langs mijn moeder doet de deur open en zegt je mag hem weer meenemen want hij is geannuleerd en daar begint die bezorger haar uit te schelden voor allemaal rare dingen gelijk weer de chat erbij gepakt wordt weer niet op gereageerd net zo als woensdag precies de zelfde persoon zit weer achter de chat! Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terug ga zien

Sabrina via Kiyoh 19 maart 2024

Reactie van Beddenleeuw

Beste Sabrina, Allereerst mijn excuses voor de situatie. Ik kan helaas niet helemaal achterhalen wat er gebeurd is, maar uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorgdienst zo met iemand omgaat. Jammer dat u de order al geannuleerd had toen de bezorger bij u langs kwam, hopelijk heeft u inmiddels al een ander bed gevonden. Via de chat zijn we goed te bereiken tijdens de openingstijden. Hier zit inderdaad een vaste medewerker op. Ik zie dat u uw order heeft geannuleerd en uw aankoopbedrag teruggekregen heeft (dit verloopt overigens allemaal automatisch). Iedere klant krijgt zijn/haar bestelling of het aankoopbedrag terug. Nogmaals onze oprechte excuses! Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan horen we het graag!

Levering bed geannuleerd

Beddenleeuw heeft mij gevraagd een update te geven nav de levering van het bed. Het bed is inderdaad geleverd maar helaas nadat levering alsnog een aantal keer geannuleerd is. Ook op dat moment was het niet mogelijk om in contact te komen. Problemen kunnen er zijn maar de manier waarop hiermee omgegaan wordt vind ik ongepast. Biedt eventueel een kleine compensatie aan oid. Maar in dit geval heb ik echt te veel hinder van de leveringsproblemen gehad. Na speciaal vrij te hebben genomen voor de levering van ons bed wordt dit de dag van te voren geannuleerd. Telefonische bereikbaarheid is er niet (8x gebeld, verbinding wordt verbroken, 5 u lang pogingen in de chat gedaan zonder oplossing. Op de dag dat levering nu gepland staat kan ik niet een hele dag thuis zijn en er wordt niet meegedacht.

Kirsten via Kiyoh 18 maart 2024

Reactie van Beddenleeuw

Hi Kirsten, Excuses voor de slechte bereikbaarheid. We doen hard ons best deze te verbeteren en zijn tegenwoordig vrijwel altijd heel goed bereikbaar per chat en per mail. Telefonisch zijn we helaas nog iets minder goed bereikbaar, maar we werken er hard aan dit ook z.s.m. op te pakken. Ik zie dat je jouw boxspring 2 maart hebt ontvangen, fijn dat dit uiteindelijk goed is gegaan. Hopelijk slaapt de boxspring wel heerlijk! Nogmaals excuses voor de bereikbaarheid, het lange wachten en de late annulering. Groetjes, Beddenleeuw

5 verlofdagen weggegooid

Bij beddenleeuw een boxspring besteld. Nu 5x een dag vrij moeten nemen en op de 'dag van levering' aan het einde van de dag horen dat de levering toch niet geleverd kan worden. Alstublieft, bestel hier niet. Telefonisch, per mail én per chat niet te bereiken. Je kunt beter gewoon op de grond gaan liggen slapen, bespaart je weer een paar 100 eu en kost je minder energie.

Daniel via Kiyoh 18 maart 2024

Reactie van Beddenleeuw

Hoi Daniël, Wat vervelend, onze oprechte excuses voor de vertraging en bereikbaarheid. We doen hard ons best dit z.s.m. op te pakken. Ik kan helaas niet terugvinden op basis van alleen jouw voornaam om welke order dit gaat, maar ik zou je graag verder helpen mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen. Groetjes, Het team van Beddenleeuw

Duurzame en Comfortabele Aankoop.

De bestelling kwam zonder schade aan en was gemakkelijk in minder dan 20 minuten in elkaar te zetten. Het bed is zeer comfortabel; zelfs twee personen kunnen er slapen. Ik heb er een tijdje in geslapen en het is zeer stevig.De bezorger was ook erg vriendelijk.

dos Santos via Kiyoh 14 februari 2024

zeer slecht

bed is geleverd met 2 kapotten motoren na lang wachten en bellen zouden ze 12 februari na 2 uur langs komen dus niet morgen maar bellen en hopen dat ze opnemen want het contacht is zeer slecht ook van de e.mails horen we niets

broekhof via Kiyoh 18 maart 2024

Reactie van Beddenleeuw

Hi, Bedankt voor jouw review! Wat vervelend dat de motoren kapot waren en dat de communicatie slecht is verlopen. We doen al geruime tijd hard ons best om onze service te verbeteren en hebben de afgelopen tijd grote stappen gemaakt. Ik zie dat alles inmiddels is afgerond, klopt dat? Zo niet, stuur dan graag even een berichtje via https://www.beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/, dan help ik je graag verder! Met vriendelijke groet, Beddenleeuw

Veel geduld nodig

Maken vaak valse beloften. Vier keer thuis gebleven omdat mijn bed geleverd zou worden. Zelfs de eigenaar had me beloofd na een bezoek aan de winkel dat hij echt de dag erna geleverd zou worden. Maar beloofd dingen die hij niet na kan komen. Na een heleboel geduld en 3 keer een wissel omdat er kleurverschil in het bed en matras zat uiteindelijk het juiste geleverd gekregen en dat wat we hebben is goed. Maar man wat een geduld moet je met dit bedrijf hebben.

J via Kiyoh 9 februari 2024

Reviews aan het laden

End of content

Alle reviews zijn geladen

Gemiddelde
6.9
Aantal beoordelingen
5474
Reviews worden verzameld via KiyOh.
Kiyoh klantbeoordeling
5474 beoordelingen
  • De goedkoopste van Nederland
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

20% extra korting + gratis extra's

Bekijk onze actie