Array ( )
Als één van de grootste fabrikanten van boxsprings in Nederland zijn we gewend om veel boxsprings te produceren, maar we hadden niet gerekend op het succes wat we zouden hebben door direct to consumer te verkopen. We doen ons uiterste best om alle bestellingen zo snel en goed mogelijk af te leveren, maar willen voor geen goud inleveren op de kwaliteit van de geleverde boxsprings. We leveren nu binnen 10 werkdagen en lossen problemen m.b.t. onvolledige leveringen z.s.m. op. We zijn druk op zoek naar extra personeel op het gebied van klantenservice & bezorging.
Beoordeel ons Alle beoordelingenMijn bed zou 23 november tussen 8 en 12 uur geleverd worden. Er is niets geleverd en ook geen bericht ontvangen waarom niet. Vele mails en telefoontjes later nog steeds niets gehoord. Kwalijke zaak.
Ik heb op 20 november een boxspring besteld voor mijn dochter! Na 5 keer levering verplaatst te hebben niks ontvangen! Kan klantenservice niet bereiken, SUPER SLECHT! Ik wil mijn geld terug of mijn boxspring!!! Ordernummer is 10035885. Anders onderneem ik verdere stappen!!!
Ik heb een bed 3 weken geleden via Ideal betaald bijna van €700 een complete bed. Vervolgens heb ik het bed nogsteeds niet en vroeg om mijn geld over te maken naar mij zodat ik een ander bed met montage erbij kan bestellen. Helaas is dit illegale bedrijf. Oplichters. Nergens te bereiken!! Beantwoorden de mails niet. Ik snap niet hoe ik me geld terug kan krijgen. Het bed was bedoeld voor me dochter voor haar verjaardag. Jammer dat beddenleeuw zeer slechte bedrijf is! Ik wil mijn geld terug zsm svp!!!
Il was van plan, een boxspringbed te kopen. Van te voren een mail gestuurd, maar geen reactie. Hoe kan ik iets kopen zonder comunicatie? Vervelend....
Op 1 november hebben wij onze boxspring besteld, onze voorkeur dagen doorgegeven voor het leveren. Een week vantevoren mail ontvangen dat wij ingepland stonden voor levering op onze voorkeursdag. Een dag voor levering een mail gekregen met het tijdslot. Vandaag werd onze boxspring keurig binnen het tijdslot, Helemaal compleet bezorgd door een vriendelijke jongeman. Vervelend voor deze jongeman dat hij alleen op pad is. Met alle respect voor hem!
Krijg netjes mail over tijdslot maar hele dag gewacht. Weg snipperdag geen bed. Twee uur naar irritant geluid geluisterd,word niet opgenomen. Waardeloos. Waren mijn.laatste centen dus met handen in mijn haar,wat te doen
Ik zit sinds deze ochtend te wachten op hey bzd voor onze dochter. Gisteren een mail gekregen dat het bed met order nummet 10035982 vandaag zou geleverd worden tussen 08h43 en 12h43 tot nu nog niets. Heb getracht voor jullie telefonisch te bereiken alsook al mails gestuurd, geen REACTIE! Het lijkt wel een horror verhaal. Hopelijk komen jullie opdagen, of kan er een antwoord verstuurd worden naar mij of eventueel dat er iemand mij telefonisch wil te woord staan.
Op internet een zwarte boxspring Isabella besteld. We konden 5 datas doorgeven wanneer het bed geleverd kon worden. Het bed zou op de laatste voorkeurs dag van ons geleverd worden. Maar twee dagen vantevoren werd deze geannuleerd en kregen we een datum door wanneer het ons niet schikte. Heb gebeld en gemaild voor een nieuwe datum wat ons wel schikte. Maar kregen standaard mails en telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is het bed geleverd. Alleen in de kleur grijs. Gelukkig had mijn zoon daar geen problemen mee.
ik heb sinds zeven november bij beddenleeuw een bed gekocht en gekregen zonder poten,sindsdien heb ik al oneindig veel mails gestuurd om alsnog die beddenpoten te ontvangen.na zeer veel onbeantwoordde telefoontjes heb ik tot op vandaag nog steeds geen pootjes voor mijn bed!!!! dit is zeeeeeer slechte service!!! de man die ons bed leverde zonder de poten zei ons dat wij vier dagen later zeker de poten gingen krijgen!!!! vier dagen in belgie zijn duidelijk hetzelfde niet of vier dagen in nederland!!!en na twintig mails naar de pakjesdienst te sturen doen ze zelfs de moeite niet om te antwoorden!!!!prima service daar!!!!een echte schande!!! wij hopen nog steeds op onze bedpoten!! en aanbevelen?????ZEKER NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Jannick, Wat vervelend. Mijn excuses voor onze bereikbaarheid en de onvolledige levering. Ik zie in ons systeem dat de pootjes op 13 november zijn overgedragen aan de pakketdienst. Waarom dit niet eerder is gedaan kan ik helaas niet terugzien, maar ik verwacht dat u de pootjes zeer spoedig zou moeten ontvangen. Zou u misschien een klacht kunnen indienen via https://beddenleeuw.nl/laat-jouw-klacht-achter/ als u de pootjes nog niet binnen heeft morgen of overmorgen? Ik zal voor nu in ieder geval een collega vragen de status van de levering te achterhalen. Nogmaals excuses! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Beddenleeuw
Reviews aan het laden
End of content
Alle reviews zijn geladen
Niet veel ervan
Mijn BESTEL NUMMER IS DIT #10037125] ik heb nog steeds mn bestelling niet binnen. K heb beetje te laat de reviews gezien. Ik kan begrijpen tot jullie in een keer zijn gegroeid, maar deel dat beddenleeuw.. ik blijf mn vertrouwen hebben en als jullie de bed niet leveren of een berichtje na m’n sturen is het echt triest we struggle allemaal om iets te kopen. Vooral in deze moeilijke tijd….. maar veder ga k ook geen melding maken want we leven in een tijd dat politie of wat dan ook niks voor ons kan betekenen met sommigen dingen. Nou beddenleeuw ik ben in m’n respect komen schrijven ik hoop ook echt dat jullie mijn bed leveren
Feride via Kiyoh 30 november 2023