• Volledig samen te stellen naar wens
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Wat onze klanten zeggen over Beddenleeuw

Bij Beddenleeuw staat jouw slaapcomfort centraal. Wij vinden het belangrijk dat je niet alleen goed slaapt, maar ook een fijne winkelervaring hebt. Lees hieronder de ervaringen van onze tevreden klanten en ontdek waarom zij kiezen voor Beddenleeuw!

Jouw mening telt! Laat een review achter

Wij waarderen jouw feedback! Heb jij een boxspring of matras bij ons gekocht? Deel je ervaring en help anderen bij het maken van de juiste keuze.

Waarom kiezen klanten voor Beddenleeuw?

Beddenleeuw betaalt niet terug na retour

Ik wacht al 5 weken op een terugbetaling van een retour. Bedden geretourneerd vanwege groot kleurverschil (knalroze i.p.v. zacht/oud roze) en teleurstellende kwaliteit (velvet stof zag eruit als een bejaarde kat met kale plekken). Op mails met het verzoek om tot terugbetaling over te gaan, wordt niet meer gereageerd. Reviews op TrustPilot en Google Maps komen overeen met mijn ervaringen en geven een heel ander beeld dan de reviews op deze site.

Marieke Kiers via Kiyoh 14 maart 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Marieke, Wij vinden het enorm vervelend dat het wel langer heeft geduurd dan dat wij beloofd hadden. Er is inmiddels ook contact met uw gehad via de mail hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak. Uw krijgt zo snel mogelijk uw geld weer teruggestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, Het Team van Beddenleeuw

Goed en accuraat

Bed besteld bij Beddenleeuw. De levertijd liet wat langer op zich wachten. Na een contact moment met een zeer begripvolle medewerker, werd dit probleem zeer snel opgelost. Bed daarna binnen drie dagen geleverd. Compleet en onbeschadigd. Dus wat ons betreft een prima bedrijf!

Arjan via Kiyoh 14 maart 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Arjan, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij doen er echt alles om het binnen de beloofde termijn te leveren, maar soms loopt het wat uit helaas. Uw beoordeling wordt enorm gewaardeerd ondanks dat het later is geleverd bij uw. We wensen u veel slaapcomfort en hopen dat u nog lang van uw nieuwe bed zult genieten! Bedankt voor uw vertrouwen in Beddenleeuw. Met vriendelijke groet, Team Beddenleeuw

Slecht bedrijf!

Zojuist is mijn bed geleverd. Het personeel was vriendelijk en belde keurig van tevoren om te melden dat ze binnen 30 minuten op locatie zouden zijn. Ik heb het bed laten installeren, maar dit komt de kwaliteit niet ten goede. Het gehele hoofdbord zit scheef en de twee bedden staan niet recht naast elkaar. De kwaliteit is echt slecht, en ik zou dit product absoluut niet aanraden. Alsof dat nog niet genoeg is, wordt alle rotzooi ook nog eens bij je thuis achtergelaten als "cadeautje"!

Gino via Kiyoh 14 maart 2025

Slechte kwaliteit

Ik was me er niet van bewust dat de kwaliteit zo laag zou zijn. Achteraf gezien had ik beter ergens anders een product van hogere kwaliteit moeten kopen.

Dongart via Kiyoh 5 maart 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Dongart, Dank u wel voor uw feedback. We hopen dat er een mogelijkheid is om uw vertrouwen in ons te herstellen. Mocht er nog iets zijn waarmee we u kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw

Snelle levering en goede kwaliteit

Tevreden van de kwaliteit van het bed en de matras! Super voor onze logeerkamer!

Simona via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Simona, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van het bed en de matras voor uw logeerkamer. Uw feedback over de snelle levering wordt zeer gewaardeerd. We zien dat u ons niet zou aanbevelen en zouden graag van u horen wat we kunnen verbeteren. We streven altijd naar de beste service en producten, en uw mening helpt ons daarin. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, staan we graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Top

Op 29 december een bed besteld bij beddenleeuw. Het duurde even voor ik bericht terug kreeg maar uiteindelijk toch contact gehad . Netjes veder geholpen. Vandaag is mijn nieuwe bed bezorgd, netjes verpakt en een super vriendelijke bezorger. Ook netjes binnen het tijdslot. Ik ben blij dankjewel !

Felicia via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Felicia, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe bed en de bezorgservice. We begrijpen dat het even duurde voordat u contact kreeg, maar we zijn blij dat we u uiteindelijk goed hebben kunnen helpen. Het doet ons goed te weten dat alles naar wens is verlopen en we zullen uw positieve feedback zeker doorgeven aan onze bezorger. We wensen u veel slaapcomfort en hopen dat u nog lang van uw nieuwe bed zult genieten! Bedankt voor uw vertrouwen in Beddenleeuw. Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Zeer slecht

Wij hebben bij beddenleeuw.nl een boxspring besteld nu zijn er dus problemen met de boxspring. - de boxspring is op verschillende plekken beschadigd. -de montage beugels zitten niet op de juiste plek waardoor het hoofd en voetenbord niet passen. -op verschillende plekken komt t nietje eruit waardoor wr dus kleine gaatjes in de stof zitten. - het voetenbord is maar aan 1 kant op kleur gestoffeerd (moet altijd aan 2 kanten) dit is namelijk allebij de kanten zichtveld. - onderkant van t bed is helemaal open! - de extra bestelde topper is niet geleverd die zou nageleverd worden. Wij willen dat dit ontzettend slechte bed opgehaald word en ons geld terug. Ben al 1,5 uur aan het bellen maar er word iedere keer opgehangen zeer slechte service dit.

Melissa via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Melissa, Dank u wel voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. Het is absoluut niet de service die we willen leveren. We begrijpen volledig dat u teleurgesteld bent over de beschadigingen en de montageproblemen met de boxspring. We hebben gezien dat de order inmiddels op 22 januari is geretourneerd, en we betreuren dat het zo ver moest komen. De communicatieproblemen die u heeft ervaren, zijn inmiddels opgelost. We hadden helaas te maken met een onmacht situatie op de klantenservice, waarvoor onze excuses. We willen graag weten of er iets is wat we kunnen doen om uw vertrouwen in ons te herstellen. We staan klaar om u verder te helpen en willen ervoor zorgen dat u alsnog een positieve ervaring met ons heeft. Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Ongekend slecht bedrijf, oplichters!

Kreeg een bed volledig beschadigd binnen, vervolgens vervangende onderdelen die waren r nog erger aan toe.Ik geef aan alles terug te willen sturen op 1 December, officieel moeten ze dan het geld terugstorten 14 dagen nadat je dit aangeeft .We zijn een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug, ze hebben alle kutsmoesjes al gebruikt waarom het nog niet is overgemaakt. Koop hier nooit iets het zijn oplichters.

kim via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Kim, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. Het spijt ons dat u een beschadigd bed heeft ontvangen en dat de vervangende onderdelen ook niet naar behoren waren. We begrijpen volledig dat dit erg frustrerend voor u is. Na het controleren van onze gegevens, heb ik opgemerkt dat uw order op 9 december is retour gehaald. Dit neemt echter niet weg dat het betreurenswaardig is dat de terugbetaling, die op 2 januari zeker afgerond had moeten zijn, vertraging heeft opgelopen. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hopen dat, ondanks deze situatie, er een mogelijkheid is om uw vertrouwen in ons te herstellen. Mocht er nog iets zijn waarmee we u kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw

Super

Alles precies volgens afspraak. Bed netjes optijd geleverd goed verpakt. En zoon zegt dat het heerlijk slaapt. Alles bij mekaar een dikke duim

Esther via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Esther, Hartelijk dank voor je mooie review! We zijn ontzettend blij om te horen dat de levering goed is verlopen en dat je zoon heerlijk slaapt. Het doet ons altijd goed om zulke positieve feedback te ontvangen. We wensen jullie veel plezier met het nieuwe bed en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Beddenleeuw

Gewoon top

Ondanks de recensies toch een poging gewaagd en ik ben zeer tevreden. Levering was snel en netjes binnen 7 werkdagen, de chauffeur was erg vriendelijk en belde me 20 min van te voren op dat hij er bijna was!!

Sander via Kiyoh 10 februari 2025

Reactie van Beddenleeuw

Beste Sander, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat de levering snel en naar wens is verlopen en dat onze chauffeur zo goed contact heeft onderhouden. We streven er altijd naar om de beste service te bieden, en het is geweldig om te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier met uw aankoop en hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Beddenleeuw

Reviews aan het laden

End of content

Alle reviews zijn geladen

Gemiddelde
6.9
Aantal beoordelingen
5623
Reviews worden verzameld via KiyOh.
Kiyoh klantbeoordeling
5623 beoordelingen
  • Volledig samen te stellen naar wens
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties Ên doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

30% korting op alle boxsprings!

Bekijk onze actie