• Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Reviews

Heb je recent ook een bestelling bij Beddenleeuw gedaan? Wij stellen jouw mening en beoordeling zeer op prijs!

Beoordeel ons Alle beoordelingen
Gemiddelde
8.1
Aantal beoordelingen
3277
Raadt ons aan
82%

Goed bed!

Mooie bed, ligt prima en dat voor een hele mooie prijs. Hele snelle levering, en alles werd goed gecommuniceerd via de mail. Zeer positief verrast gezien de lage prijs.

Ghizlan via Kiyoh 5 december 2022

Onberijkbare scammers

Ik heb mijn bed gewoon tijdig ontvangen. Wel was hij al heel snel, zonder hardhandig behandelt te worden, stuk. Vervolgens heb ik beddenleeuw proberen te bellen maar ik krijg geen gehoor. Ook reageren ze niet op mijn mails, grappig want dat deden ze wel toen ik originele vragen had over het bed voor mijn koop. Nu zit ik met een kapot bed van 400 euro en moet ik waarschijnlijk naar Brabant toe om ze fysiek te confronteren en mijn geld terug te halen. Absolute scammers.

Bosse via Kiyoh 4 december 2022

Het bed is nooit geleverd

Ik heb op 2 november 2022 een bed besteld (bestelnummer 10002101). Levering stond gepland voor 8 november 2022. De levering is nooit gekomen. Ik zat de hele dag thuis te wachten. Ik heb uw bedrijf gebeld en de klantenservice was erg onbeleefd tegen mij. Ik vroeg om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg te horen dat het 1-2 weken zou duren voordat het geld teruggestort zou worden. Ik heb het geld nog steeds niet teruggekregen. Ik heb twee keer contact opgenomen met de ondersteuning zonder antwoord. Ik vraag uw bedrijf om het juiste te doen en mijn geld terug te betalen, omdat er nooit een product is geleverd. Ik zal uw bedrijf aan niemand aanbevelen omdat dit verkeerd is.

Abbey via Kiyoh 4 december 2022

Waardeloos bedrijf!!

Beddenleeuw is telefonisch niet bereikbaar. Ze hebben bij mij het verkeerde dekbed geleverd. Na vele mails te hebben gestuurd, contact formulier ingevuld te hebben, totaal geen reactie. Niemand aanraden om spullen bij Beddenleeuw te kopen. Ik ben erg teleurgesteld. Ik heb betaald voor een groot dekbed en niet voor een postzegel. Alstublieft niets aankopen bij Beddenleeuw. Waardeloos bedrijf!!!!

S.i. via Kiyoh 3 december 2022

Non-existent customer service

I ordered 2 beds and I wanted to schedule the transport for a later date, but there is no way you can reach them. Not by phone, email or chat. Nothing works. If anything goes wrong, you will not be able to solve any issue with them.

Sebastian via Kiyoh 3 december 2022

Slechte ervaring

Slecht telefonisch bereikbaar. Verkeerde matras dekbed geleverd. Na zoveel mails te hebben gestuurd, weinig tot geen reactie. Hopeloos geval. Niemand aanraden om spullen bij Beddenleeuw te kopen. Ik ben erg teleurgesteld.

Emina via Kiyoh 3 december 2022

Prima service, chauff geeft een belletje vooraf

Wat een fijne boxspring! De luxe topper is echt een aanrader. Naast het tijdsblok wat je een dag voor levering ontvangt, belde ook de chauffeur een kwartier voor aankomt nog even. Dank je wel Beddenleeuw.

Jeanette via Kiyoh 3 december 2022

Had beter gekund

Zeer slecht te bereiken.

Gerard via Kiyoh 3 december 2022

Mooi bed, maar beschadigd en nooit een reactie gekregen op mijn mail.

Mooi bed, goede prijs. Maar er zat een beschadiging op het bed. Er werd aangegeven op de site zo snel mogelijk na het in elkaar zetten een mailtje te sturen bij een klacht. Dit heb ik inmiddels bijna 3 weken geleden gedaan en nog steeds geen reactie.

Eline via Kiyoh 3 december 2022

Geen contact op enige manier mee te krijgen

Wij hadden een bed besteld welke werd geleverd, maar de topper was vergeten. Volgens de chauffeur moesten wij even bellen zodat deze nageleverd kon worden. Vanaf dat moment een week geprobeerd telefonisch, via e-mail, socials om contact te krijgen. Super treurig dat er geen communicatie is. Een week later, zonder contact, plots een mailtje met de bezorgtijd ingepland van de topper. Wij hebben deze dus uiteindelijk wel ontvangen en het bed bevalt goed. Maar wat een belabberde omgang met de klanten.

Jacqueline via Kiyoh 3 december 2022

Reviews aan het laden

End of content

Alle reviews zijn geladen

  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

15% extra korting & gratis extra's

WK Actie