Als één van de grootste fabrikanten van boxsprings in Nederland zijn we gewend om veel boxsprings te produceren, maar we hadden niet gerekend op het succes wat we zouden hebben door direct to consumer te verkopen. Door de enorme drukte lukt het ons niet om iedereen telefonisch of per mail te woord te staan, maar we zijn goed bereikbaar via de chat. We zijn druk op zoek naar extra personeel voor onze klantenservice & bezorging.
Onze persoonlijke ervaring, er zijn hier 2 groepen: de groep klanten die geluk hebben met een juiste levering , goed bed en een vlot verloop …maar spijt genoeg is hier ook een tweede groep ( waar wij bij horen ) en dat de eerste groep niet zal begrijpen, maar wel in het zak wordt gezet , wij hebben hier ook niet om gevraagd dat wij maanden moeten wachten op het hopelijk laatste deel van levering zodat onze boxspring helemaal compleet is , om dan nog maar de zwijgen dat er 1 motor al kapot is …is heel normaal dat groep twee gefrustreerd is direct volledig àlles betaald en maar hopen dat uw bed vervolledigd kan worden waarvoor je wel betaald hebt … Dus ja hoor , echt niet professioneel, we hopen voor ons eigen en alle andere van groep twee dat het opgelost kan geraken!!
Ik snap echt die reacties niet, ik heb een prachtig bed gekocht voor een scherpe prijs. Werd keurig tijdens het afgesproken tijdsblok geleverd,wat op zich al knap is aangezien ik niet naast de deur woon,maar hoog in het Noorden. Van mijn kant maar één woord en dat is Chapeau!
Nette afwerking! Goede prijs-kwaliteit verhouding, De bezorger was veel later aankomen dan was afgesproken. In die tussentijd is zowel het bedrijf als de bezorger telefonisch niet bereikbaar, jammer. Voor een beter begrip zou de bezorger ook telefonisch bereikbaar moeten zijn. Eenmaal aangekomen is ons bed goed en deskundig gemonteerd door twee vriendelijke mannen. Toch wel een tevreden klant!
Ik had de fout gemaakt om niet eerst de reviews te lezen voor ik een bestelling plaatste. Dat doe ik dus ook niet meer. Ik heb dan nog geluk gehad. Maar het had me een hoop hoofdpijn bespaard als ik dat wel had gedaan. Alles liep voorspoedig, tot dat het tijd werd om de bedden te bezorgen. Ik kreeg een tijdslot tussen 7 en 11. Ik heb daardoor dingen moeten regelen zodat iemand anders de kinderen naar school kon brengen. Buiten dat had ik al mijn afspraken na 12 uur verplaatst. Inmiddels was het 11:30 en nog steeds niks. Telefonisch is ook niemand bereikbaar natuurlijk. Uiteindelijk iemand aan de chat te pakken gekregen. Inmiddels was het 13:00 geweest Bleek dat de bezorger pas vertrokken was. Ik heb cliënten moeten afzeggen omdat dit bedrijf zich niet aan de afspraken houdt en nog nooit heeft gehoord van communicatie. Uiteindelijk zijn de bedden alsnog rond 14:00 bezorgd. Achteraf bleek ik nog geluk te hebben gehad dat de bedden uberhaupt geleverd zijn. Ik heb het te doen met de mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf. Ik raad niemand aan om hier iets te kopen.
Duidelijke communicatie betreft levering. Bed zelf samen te stellen via de website. Keuzes voor extra's. We kunnen weer lekker slapen!
bestelden de kinderboxspring. EcWijht een top bed. Zijn er blij mee. Wij hebben geprobeerd het bed iets eerder te krijgen vanwege dat het een kado was. Maar dat lukte niet voor die datum wegens drukte. Heel begrijpelijk! Werden later nog opgebeld voor 1 dag eerder levering. Maar dat maakte voor ons geen verschil meer. Wel super dat er mee gedacht word! Goed te bereiken. En waar het om ging een top bed en levering!
Op maandag 2/9 ontvang ik een bevestigingsmail voor levering en plaatsing op dinsdag 3/9 tussen 14u en 18u Daarop verzet ik mijn professionele afspraken van dinsdag 3/9 zodoende thuis te zijn voor de levering Ik krijg een nieuwe mail met de melding dat de levering en plaatsing van dinsdag 3/9 verzet worden naar woensdag 4/9 tussen 14u en 18u. Daarop verzet ik opnieuw mijn professionele afspraken van woensdag 4/9 Inmiddels wordt ook het oude bed gedemonteerd aangezien dit uit de kamer dient verwijderd te zijn voor plaatsing en slaap ik dus momenteel op de huidige matras op de grond. Op woensdag 4/9 dient de levering en plaatsing tussen 14u en 18u plaats te vinden. Om 13u30 ontvang ik een mail dat de levering verplaatst is naar donderdag 5/9 tussen 14u en 18u. Dit is voor mij niet mogelijk op donderdag 5/9. Ik kan toch niet de ganse week thuis blijven omdat de levering stelselmatig niet wordt nageleefd en uigesteld. Ik vraag om levering op vrijdag 6/9. Echter is niemand bereikbaar, noch per telefoon noch via de chatbox etnmails aan de klantenservice worden niet beantwoord. ONDERMAATS
Goed betaalbaar, meer dan genoeg kwaliteit, er komen zelfs gratis extra spullen bij en de service is gewoon fijn en eerlijk.
Tijdsblok van 7.44 tot 11.44 hele ochtend wachten niemand tussen die tijd, uur later dan toch het bed vaak gebeld geen gehoor via de chat niemand aanwezig. Bed in elkaar gezet krijg ik een belletje van de chauffeur dat er een eindstuk is geleverd ipv het hoofdbord einde van de dag komt hij hem omruilen. Bed weer uit elkaar gehaald voetbord eraf naar beneden Eind van de dag weer een belletje ga het toch niet redden hij wordt na geleverd en dan verwachten dat je weer een dag thuis blijft? Voetbord wat voor iemand anders is met er nu weer op anders schuift het bed uit elkaar. Hopelijk wordt het netjes opgelost! Chauffeur belde netjes en heeft een foutje gemaakt oké maar contact met jullie krijgen is onmogelijk echt mega slecht!
Reviews aan het laden
End of content
Alle reviews zijn geladen
poten van bed
Poten van bed zitten er nog niet op omdat bijgeleverde schroeven, doordraaien. We krijgen ze niet vast. Voor de rest zoals op afbeelding, basic, maar betaalbaar.
Cindy Verthé via Kiyoh 11 oktober 2024