• Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen
⚠️ Beste klant, vanwege enorme drukte kan het zijn dat wij niet zo goed bereikbaar zijn. Onze excuses hiervoor! ⚠️

Reviews

Heb je recent ook een bestelling bij Beddenleeuw gedaan? Wij stellen jouw mening en beoordeling zeer op prijs!

Beoordeel ons Alle beoordelingen
Gemiddelde
7.7
Aantal beoordelingen
3694
Raadt ons aan
66%

Vervelend dat er totaal geen communicatie is.

Om duidelijkheid te krijgen over de leverdatum, hebben wij vele telefoontjes en mailtjes gestuurd. Daarop werd helemaal niet gereageerd. Uiteindelijk werd een mail naar www.beddentransport.nl wel beantwoord. De tv-kast die wij hebben besteld, werd door een uiterst vriendelijke man geleverd.

Marco via Kiyoh 2 februari 2023

Topkwaliteit voor een scherpe prijs

Veel keuze, snelle levering, vriendelijke bezorger,

salima via Kiyoh 2 februari 2023

geen contact te krijgen

We hebben vanaf de aankoop en betaling in november contact proberen te krijgen telefonisch per mail en via de klachtenmail. Geen enkele reactie en telefoon neemt niemand op. we kregen het bed in januari zonder topper. die zouden ze de volgende dag bezorgen, nooit iemand gezien. wederom geen contact te krijgen. tot op heden niet op het bed kunnen slapen, want we hebben nog geen topper... schandalig: kunnen nog steeds niemand te pakken krijgen en nu is het februari...

Frederieke via Kiyoh 1 februari 2023

Slechte communicatie van beddenleeuw

Ik heb op 6 december een boxspring besteld bij beddenleeuw. Na een viertal weken nog altijd niets geleverd. Op allerlei manieren contact proberen te nemen, talloze keren gebeld en gemaild. Maar nergens reactie op. Vanuit radeloosheid zelf naar de showroom gereden (280km op en af!!!) om toch maar een antwoord te kunnen krijgen. Uiteindelijk daar wel een oplossing gekregen. Heel jammer dat ik zoveel moeite heb moeten doen om dit bed toch maar te krijgen.

Wesley via Kiyoh 1 februari 2023

Niet bereikbaar!

Enige tijd geleden zijn onze 2 boxsprings geleverd. Ik vergat dat ik bij aankoop Klarna had aangegeven. De transporteur verzocht me te betalen d.m.v. een overboeking. Voor mij was dat geen probleem. Vervolgens 1000 x Beddenleeuw geprobeerd te bereiken zowel telefonisch als met de mail. Geen reactie, geen gehoor. Wilde ze namelijk verzoeken om de Klarna in te trekken omdat ik de betaling bij levering had voltooid. Klarna heeft momenteel een onderzoek gestart en de betaling gepauzeerd, echt een slechte boel!

Hakan via Kiyoh 1 februari 2023

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Zijn niet te bereiken via telefoon en reageren niet op e-mail of berichten via socials. 2x een bezorgdag gekregen. Bezorgmoment van 08:00 tot 22:00, wat al een belachelijke window is. Tot 2 maal toe niet geweest. Voor niets hele dag thuis. Nu weer nieuwe bezorgdag gekregen en weer van 08:00 tot 22:00. Maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Sheila via Kiyoh 1 februari 2023

SUPER SLECHT!! Koop hier geen bed

Wij zijn naar de showroom (lees 50m2) geweest om de bedden te bekijken, werden vriendelijk te woord gestaan door een dame. 31-12 hebben we dan ons bed besteld, maar we hadden wel een speciale wens, dit moesten we vermelden op het formulier. Zo gezegd, zo gedaan. Levering kon wat ons betreft langer wachten, want we gingen verbouwen. Het was behoorlijk stil op de lijn, omtrent onze wens (we hadden een ander patroon uit de oude collectie) geprobeerd te bellen: geen gehoor, mail: geen renspons, contactformulier; geen reactie.. social media: JA reactie! Weer alles uitgelegd er zou contact opgenomen worden.. dus niet! Toen werden we gebeld om een afspraak in te plannen, okee maar is onze wens doorgekomen? Geen idee zei ze, ik ga het controleren. Datum wel vast gezet voor 3 feb! Verder weer geen gehoor.. toen kregen we een mail van het transport, sorry we komen maandag 6 feb. Uhm nee dat kom je niet want wij zijn er niet, maar geen telefoonnummer.. gemaild, gebeld naar beddenleeuw, social media, contactformulier, echt alles geprobeerd maar helaas… nu gemaild dat wij het bed niet moet hoeven, benieuwd of ze nu wel kunnen reageren! Waardeloze zaak!!

Familie via Kiyoh 1 februari 2023

Slechte ervaring

Ik heb een bed besteld voor €1175 voor zo een bedrag moet je zeker bereikbaar zijn Maar niks is minder waar ik heb hun een paar keer gebeld geen gehoor. Ik heb hun mailtjes gestuurd en ook dat blijft onbeantwoord Mijn bed is na 2weken nog steeds niet bezorgd en ik weet niet hoelang dit gaat duren

Jendie feliciano via Kiyoh 1 februari 2023

Snelle levering

Fijne ervaring mee. Prachtige boxspring voor een hele mooie prijs die ook nog eens snel geleverd was❤️

Martine Bosma via Kiyoh 1 februari 2023

3 keer verkeerde levering of ontbrekende delen, zelf achter aan gaan dan word er werk van gemaakt.

3 keer verkeerde levering of ontbrekende delen, zelf achter aan gaan dan word er werk van gemaakt. Als er geld mist bij terugkomst van de bezorgers word je opeens wel gebeld door het bedrijf. Bed ligt wel prima

Mees via Kiyoh 1 februari 2023

Reviews aan het laden

End of content

Alle reviews zijn geladen

  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

Tot 15% extra korting & gratis extra's

Elektrische dagen