• In 3 termijnen betalen via IN3
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Bestellen & leveren

Alle bestellingen (zonder montage) worden in Nederland en België gratis bezorgd!*

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je van ons een automatische bevestigingsmail van de door jou gekochte producten. Hierna ontvang je een mail vanuit [email protected]. Nadat je order in de planning verwerkt is, krijg je bericht over de definitieve bezorgdatum. Een dag voordat de bezorging zal plaatsvinden krijg je rond 09:00 uur een e-mail met een tijdvak waarin de bezorger jouw bestelling komt afleveren.

Wij proberen jouw producten binnen 10 werkdagen te leveren (in verband met de aanhoudende drukte hebben we de verwachte levertijd opgehoogd tot 6 weken). Hierbij proberen we vanzelfsprekend rekening te houden met jouw wensen! Bestellingen worden geleverd door onze eigen bezorgdienst.

LET OP: Bij leveringen zonder montage leveren wij tot aan de eerste drempel (begane grond).

Daarnaast leveren wij niet op de waddeneilanden. We leveren ook niet op camping terrein, enkel tot de slagbomen (eerste drempel begane grond). Let daarnaast ook op als u in het centrum woont en de bezorger niet tot aan de voordeur kan rijden, geef dit duidelijk aan zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Als u gekozen heeft voor montage, houdt dan met het volgende rekening:

  • Onze monteurs brengen de bedden alleen naar een andere verdieping met een (veilige) trap, en niet via een balkon, raam of ladder.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor het afvoeren van eventueel afval of verpakkingsmateriaal, onze monteurs kunnen dit niet mee nemen.

Bij ontvangst teken je tweemaal voor de geleverde goederen.

Ben je niet thuis, dan doen onze bezorgers (nadat ze je gebeld hebben) een briefje in de brievenbus. Daarop staat het tijdstip dat wij bij jou zijn geweest en dat je contact met ons kunt opnemen om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Doe je dit niet binnen 48 uur dan nemen wij zelf contact met je op.

Wij verzoeken je om jouw bestelling te controleren op kwaliteit en kwantiteit wanneer deze aan je is aangeboden.

Mochten er gebreken zijn, dien je dit zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden bij Beddenleeuw. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met jou contact opnemen om de situatie op te verhelpen. 

* Houd er rekening mee dat wij niet kunnen leveren op de Waddeneilanden.

Kiyoh klantbeoordeling
5553 beoordelingen
  • In 3 termijnen betalen via IN3
  • De beste prijs-kwaliteit verhouding
  • Direct uit eigen fabriek in Nederland

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

20% extra korting + gratis extra's

Bekijk onze actie