• Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Luxe en comfort komen samen bij de boxsprings van Beddenleeuw. Doordat wij onze boxsprings zelf in Nederland fabriceren kunnen wij jou snel en voor een aantrekkelijk lage prijs een kwalitatief hoogwaardige boxspringset leveren. In onze showroom vindt je alles dat bijdraagt aan een fijne nachtrust. Wij helpen jou in onze showroom, telefonisch of online graag verder!

Bezoek showroom

Vind hier een antwoord op je vraag

Bestelproces

Bezorging is bij ons altijd gratis.

Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Dit betekent dat je geen extra kosten hoeft te betalen bovenop de prijzen die op onze website worden vermeld.

Via het menu bovenaan deze pagina kun je kiezen welke producten je wilt bekijken. Klik je bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan kom je op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klik je het gewenste model aan dan kom je op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of je een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. Je komt nu in jouw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klik je door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van jouw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door jou gekozen betaalmethode. Na de betaling is jouw order bevestigd. Heb je voor Rembours gekozen dan betaal je aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling word je binnen 5 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.

Je kunt op de volgende manieren betalen tijdens je bestelling:

  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die jouw bed aflevert.
    Omdat we onze producten op bestelling voor jou fabriceren, dien je (bij de LuxuryLine) bij een bestelling direct 30% van het totaalbedrag aan te betalen.
  • iDEAL
  • Bancontact
  • IN3 – Betaal in 3 delen, 0% rente
  • Apple Pay
  • Visa/Mastercard

Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor een betaalmethode.

Garantie en service

Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Levering

Ja, je kunt bij het samenstellen van jouw boxspring aangeven dat jouw levering inclusief montage wenst. Levering met montage heeft een langere levertijd dan reguliere leveringen.

Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

De kosten bedragen voor een elektrische boxspring & boxspring met opbergruimte €89,95 en voor de overige boxsprings €79,95.

  • Woon je in een appartement dan dient er een lift aanwezig te zijn waar de artikelen in passen.

Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:

  • meerprijs tweede etage via trap €20
  • meerprijs derde etage via trap € 30

 

Overige regels voor levering inclusief montage:

  • Wij bezorgen niet buitenom, dus niet via een raam of brandtrap.
  • Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de bezorgers voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang.
  • De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze bezorgers mogen geen meubels verplaatsen.
  • Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor jouw eigen rekening.
  • Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan jou doorberekenen. Jouw artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden of mee retour genomen worden.
  • Je dient rekening te houden met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal, aangezien wij dit niet mee retour nemen.
  • Als de montage gereed is zal onze medewerker de geleverde artikelen samen met jou controleren en teken je af, zodat wij zeker weten dat je tevreden bent.

Wij streven ernaar bestellingen binnen 10 werkdagen te leveren, tenzij anders aangegeven. I.v.m. de enorme drukte lukt dit helaas niet altijd. Alle boxsprings worden namelijk op maat gemaakt. Daarom streven we er momenteel naar om jouw bestelling binnen 20 werkdagen te leveren, maar ook dit is een streven. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail met daarin een verzoek voor het doorgeven van een aantal voorkeursdatums. Wij proberen op één van deze dagen te leveren, maar dat lukt niet altijd. Zolang je geen mail hebt ontvangen is jouw bestelling nog niet ingepland voor een bezorgdag. De bezorgdag krijg je vaak pas 2 dagen van tevoren te horen.

Jouw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel krijg je een dag voordat de bezorging zal plaatsvinden rond 09:00 uur een e-mail met een tijdvak waarin de bezorger jouw bestelling komt afleveren.

Staat jouw vraag er niet tussen? We staan graag voor jou klaar!

Het is momenteel erg druk maar we proberen jou uiteraard zo goed mogelijk verder te helpen. Je kunt contact met ons opnemen door een mail te sturen, te bellen of een berichtje te sturen via de live chat. Wij proberen jou zo snel en goed mogelijk te helpen.

Voor marketing gerelateerde vragen: [email protected]

Bezoek onze showroom

Je bent uiteraard van harte welkom in onze showroom in Zaltbommel. Je kunt zonder afspraak binnenlopen in onze showroom van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur. Het maken van een afspraak is dan niet nodig. Indien je donderdagavond of zaterdagmiddag langs wilt komen dien je wel vooraf een afspraak te maken (dat kan via onderstaande link). Op zondag zijn wij gesloten.

Op afspraak:
– Donderdag tussen 17.00 uur en 20.00 uur
– Zaterdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur

Momenteel hebben we de Isabella, Mila, Sara, Deluxe Yara, Sophia en Julia in een of twee (verschillende) kleuren in de showroom staan. Daarbij hebben we uiteraard alle mogelijke kleuren op stofstalen liggen. Houd er a.u.b. rekening mee dat we niet ieder model in iedere kleur/optie in de showroom hebben staan. Kom je voor een specifiek model en/of specifieke kleur, dan kun je even navragen of we deze hebben staan via 085 732 67 35 of per mail: [email protected].

Showroom adres

Schimminck 18
5301 KR Zaltbommel

LET OP: De showroom bevindt zich deels op de eerste verdieping. Er is geen lift aanwezig. Voor vragen die niet te maken hebben met het inplannen van een bezoek aan de showroom kun je het contactformulier gebruiken. Wil je een afspraak maken, dat kan door op onderstaande link te klikken.

Afspraak showroom plannen

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam en ondernemingsvorm: Beddenleeuw B.V.
Vestigingsadres: Schimminck 18, 5301 KR Zaltbommel
E-mailadres: [email protected]
Telefoonnummer: 085 732 67 35
KvK-nummer: 75032120
BTW-nummer: NL860115136B01

  • Kom langs in onze showroom
  • Direct van de fabrikant uit Nederland
  • Mogelijkheid om in drie termijnen te betalen

Volg ons op social media

Blijf op de hoogte van de laatste trends en acties én doe inspiratie op voor jouw slaapkamer!

15% extra korting op bijna alles & gratis extra's

Start of Summer Deals