Alle bestellingen worden in Nederland gratis bezorgd!

Wanneer u een bestelling plaatst ontvangt u van ons een automatische bevestigingsmail van de door u gekochte producten. Hierna zal onze klant contact center binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Samen zullen we overleggen wat u en ons het beste schikt voor het leveren van uw producten. Hiervoor kiezen we een dagdeel uit, zodat u niet heel de dag thuis hoeft te wachten! 

Wij proberen uw producten binnen één week na telefonisch contact te bezorgen, dit gebeurd natuurlijk in overleg. Hierbij houden we vanzelfsprekend rekening met uw wensen!

U kunt er ook voor kiezen om uw producten op te halen. Geef dit aan in het telefoongesprek.

LET OP: WIJ LEVEREN ALLEEN TOT AAN DE VOORDEUR (BEGANE GROND). DIT HOUDT IN DAT ONZE CHAUFFEURS NIET GEMACHTIGD ZIJN OM UW BED VERDER TE VERVOEREN OF IN UW WONING TE PLAATSEN. HOUD HIER ALSTUBLIEFT REKENING MEE!

Bij het inplannen van uw afspraak, krijgt u van ons hier een bevestiging van. 

Bij ontvangst tekent u tweemaal voor de geleverde goederen. 

Wanneer de geleverde producten aan u ter beschikking zijn gesteld, dient u deze direct te onderzoeken of de kwaliteit en/of kwantiteit van het geleverde overeenstemt met uw bestelling.

Mocht er gebreken zijn, dient u dit zo spoedig mogelijk schriftelijk, te melden bij Beddenleeuw. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar support@beddenleeuw.nl. Onze klant contact center zal zo snel mogelijk met u contact opnemen om de situatie op te verhelpen. 

*Houd er rekening mee dat wij niet kunnen leveren op de Waddeneilanden.