FAQ

Veelgestelde vragen

Via het menu bovenaan deze pagina kunt u kiezen welke producten u wilt bekijken. Klikt u bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan komt u op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klikt u het gewenste model aan dan komt u op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of u een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. U komt nu in uw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klikt u door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van uw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door u gekozen betaalmethode. Na de betaling is uw order bevestigd. Heeft u voor Rembours gekozen dan betaalt u aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling wordt u binnen 3 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.

Alle bestellingen worden binnen twee weken geleverd, tenzij anders aangegeven. De leverdatum wordt altijd telefonisch met u besproken.

Uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel ontvangt u vooraf per SMS een tijdvak waarin uw bestelling wordt geleverd.

  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die uw bed aflevert
  • in3 – betaal kosteloos in 3 termijnen, zonder rente en zonder BKR
  • Creditcard
  • iDeal
  • ING Home’Pay
  • Bancontact
  • PayPal
  • Apple Pay

Alle betalingen geschieden over een beveiligde verbinding.

Die kunt u hier downloaden.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Load More

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}