FAQ

Veelgestelde vragen

Ja, u kunt bij het samenstellen van uw boxspring aangeven dat u levering inclusief montage wenst.

Wij bezorgen met montage in Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

De kosten bedragen voor een elektrische boxspring € 125,- en voor de overige boxsprings €99,-.

  • Woont u in een appartement dan dient er een lift aanwezig te zijn waar de artikelen in passen.

Indien er geen lift aanwezig is leveren wij tot de derde etage en berekenen wij een meerprijs per etage:

  • meerprijs tweede etage via trap €20
  • meerprijs derde etage via trap € 30

Overige regels voor levering inclusief montage:

  • Wij bezorgen niet buitenom, dus via een raam of brandtrap
  • U bent er zelf verantwoordelijk voor dat de bezorgers voldoende ruimte hebben, houd ook rekening met trapgaten, trapleuningen en meubels in de gang
  • De plek waar het bed geplaatst moet worden moet vrij zijn, want onze bezorgers mogen geen meubels verplaatsen
  • Indien er schade ontstaat omdat bovenstaande regels niet in acht zijn genomen zijn de kosten voor uw eigen rekening
  • Als de bezorging niet kan plaatsvinden doordat de ruimte niet toegankelijk is, zullen wij de montagekosten toch aan u doorberekenen. Uw artikelen kunnen dan enkel bij de eerste drempel geleverd worden of mee retour genomen worden
  • U dient rekening te houden met het afvoeren van het verpakkingsmateriaal, aangezien wij dit niet mee retour nemen
  • Als de montage gereed is zal onze medewerker de geleverde artikelen samen met u controleren en tekent u af, zodat wij zeker weten dat u tevreden bent

Via het menu bovenaan deze pagina kunt u kiezen welke producten u wilt bekijken. Klikt u bijvoorbeeld op de categorie Boxsprings dan komt u op de categoriepagina, waarop meerdere modellen boxsprings te zien zijn. Klikt u het gewenste model aan dan komt u op de productpagina van die boxspring uit. Kies vervolgens het type hoofdbord, kleur, afmeting, type poten, topmatras (optioneel) en of u een hocker (nachtkastje, optioneel) of dekenkist (optioneel) wilt toevoegen. De prijs wordt direct berekend. Tevreden? Klik op de oranje knop ‘In winkelmand’. U komt nu in uw winkelwagen terecht. Controleer de opties. Tevreden? Dan klikt u door op de oranje knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Doorloop het formulier, kies de betaalmethode van uw voorkeur en klik op ‘Afrekenen’. Betaal via de door u gekozen betaalmethode. Na de betaling is uw order bevestigd. Heeft u voor Rembours gekozen dan betaalt u aan de bezorger. Na het plaatsen en afrekenen van de bestelling wordt u binnen 3 werkdagen gebeld om een bezorgdatum af te spreken.

Alle bestellingen worden binnen twee weken geleverd, tenzij anders aangegeven. De leverdatum wordt altijd telefonisch met u besproken.

Uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgers. Helaas hebben wij geen Track & Trace codes beschikbaar. Wel ontvangt u vooraf per SMS een tijdvak waarin uw bestelling wordt geleverd.

  • Rembours – betaal contant aan de bezorger die uw bed aflevert
  • in3 – betaal kosteloos in 3 termijnen, zonder rente en zonder BKR
  • Creditcard
  • iDeal
  • ING Home’Pay
  • Bancontact
  • PayPal
  • Apple Pay

Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding.

Die kunt u hier downloaden.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Load More

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}